FAQ
Hvornår er check-in og check-out?
Check-in kan ske fra kl. 15:00 og check-out skal ske senest kl. 12:00. Har du brug for en tidligere check-in eller senere check-out, er du velkommen til at kontakte os, og så vil vi gøre vores bedste for at imødekomme dit ønske.
Tilbyder I bagageopbevaring?
Ja, vi tilbyder gratis opbevaring af din bagage. Du er velkommen til at aflevere din bagage hos os i forbindelse med check-in eller check-out, og derefter hente den igen, når det passer dig.
Hvornår kan jeg spise morgenmad?
Du kan nyde din morgenmad fra buffeten i vores morgenmadsrestaurant mandag-fredag 06:30-10:00 & weekender fra kl. 07:00-10:30. Du skal huske at bestille tid til morgenmad i weekenderne og i ferieperioder. Hvis du skal tjekke ud tidligt eller blot er på farten fra morgenstunden af, kan du købe en Early Breakfast fra kl. 06.30 i vores Tivoli Lobbybar. Du kan nyde din morgenmad i baren eller som ’to go’.
Kan jeg få gratis Wi-Fi?
Ja, vi har gratis Wi-Fi på hele hotellet.
Hvor ofte er der rengøring af værelset hvis jeg overnatter flere nætter i træk?
Vi lader det være op til dig at bestemme, om du vil have daglig rengøring af værelset, hvis du overnatter flere nætter i træk. Ligesom du selv kan bestemme, hvornår du vil have skiftet håndklæder. Det betyder, at vi ikke automatisk gør rent på dit værelse, men lader dig tage valget. Dog rengører vi automatisk dit værelse på 4. dagen.
Ønsker du alligevel daglig rengøring af værelset og/eller nye håndklæder, kommer vi med glæde. Du skal blot meddele det i receptionen, inden kl. 22:00 aftenen forinden. Husk at oplyse os dit værelsesnummer.
Hvor kan jeg parkere, og hvad koster det?
Du kan parkere i hotellets eget parkeringshus, som ligger under bygningen. Parkerer du på niveau A, er timetaksten på
Er hotellet handicapvenligt?
Ja, vi har flere handicapvenlige værelser, som ud over den sædvanlige indretning, byder på bl.a. en stor dobbeltseng, ekstra gulvplads, brede døre og toilet med armstøtter samt høj siddehøjde.
Hvis du har brug for et handicapvenligt værelse under dit hotelophold, så kontakt os venligst direkte på tlf. nr. +45 3268 4210 eller på email. Læs mere om værelser og suiter
Har I handicapparkering?
Ja, vi har i alt 4 handicappladser: 3 pladser på niveau C (THCC) ved indgangen til City Tower samt 1 plads på niveau B ved indgangen til Wakeup Copenhagen.
Hvordan kommer jeg hen til hotellet?
Du kan nemt komme til og fra vores Tivoli Hotel, alt efter om du ankommer til København med fly, Oslobåden eller tog. Læs mere om dine transportmuligheder
Må jeg tage min hund med?
Ja, din hund er mere end velkommen hos os og må være overalt på hotellet (dog ikke i vores restaurant og altid under dit opsyn). Du skal blot forespørge hos os først, så vi kan sørge for, at vi har et hundevenligst værelse ledigt, når du booker dit ophold. Læs mere om hund på værelset
Hvornår har receptionen åben?
Vores reception er åben hele døgnet rundt, og har du brug for hjælp til fx bordreservation, transfer, parkering, bil- og cykeludlejning, anbefalinger til lokalkendte must-sees eller lignende, er du mere end velkommen til at henvende dig hos os.
Hvornår kan jeg spise i restauranten?
Du kan nyde din frokost eller aftensmad i flere forskellige restauranter på Tivoli Hotel, alt efter om du er til møre steaks, sushi eller brasserie-retter. Se hvordan vi kan mætte dine smagsløg
Hvornår kan jeg svømme i poolen?
Vores swimmingpool er åbent fra 07.00-22.00. I ferieperioder kan der forekomme andre åbningstider.
Hvornår kan jeg træne i fitnesscentret?
Vores fitnesscenter er åbent hver dag fra 06.00-22.00. I ferieperioder kan der forekomme andre åbningstider.
Hvordan kommer jeg i kontakt med hotellet?
Du er altid velkommen til at ringe på (+45) 3268 4000 eller skrive til tivolihotel@arp-hansen.dk.
Hvordan ændrer eller annullerer jeg min booking?
Hvis du har booket et værelse med 'Fri afbestilling', kan du ændre eller annullere din reservation uden ekstra gebyrer frem til kl. 12:00 på ankomstdagen. Ændringer og annulleringer kan foretages via linket i din bookingbekræftelse eller ved at vælge 'Ændre reservation' som du finder i forbindelse med ”Søg ophold” øverst på denne side. Du er også velkommen til at kontakte hotellet direkte. For reservationer uden mulighed for afbestilling, henvises der til de gældende salgsbetingelser.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har modtaget nogen email-bekræftelse på min booking?
Hvis du ikke har modtaget din bekræftelse på din booking på mail, så skal du tjekke dit spam-filter. Hvis bekræftelsen ikke er i spam-filteret, skal du kontakte hotellet hurtigst muligt.