“STATE OF THE ART” SETUP

TIL AFHOLDELDSE AF ONLINE/VIRTUELLE MØDER OG KONFERENCER

Forespørgsel på møde- og konferencelokaler

Tiderne ændrer sig, og vi ændrer os med dem. 

Skal du holde en produktlancering, hvor folk skal deltage fra nær og fjern eller en workshop hvor hele jeres firma skal samles under ét? Skal du holde et møde med forretningspartnere fra den anden side af jordkloden eller skal jeres CEO give en stor tale til de ansatte?

På Tivoli Hotel & Congress Center kan vi, med vores ’state of the art’ setup være din samarbejdspartner til afholdelse af online/virtuelle møder og konferencer. På den måde kan I mødes få, og samtidig drage fordel af at kunne kommunikere med mange. 

Vi har det førende udstyr på markedet, og ”only the sky is the limit” i forhold til, hvad der kan lade sig gøre. Vores yderst kompetente personale med speciale inden for lyd og kamera er klar til at give dig den absolut bedste løsning på afholdelse af dit event. Vi kan skræddersy det hele, så det matcher dine ønsker og idéer, og vi kan hjælpe dig med at forme dit event ud fra vores mange års erfaring i branchen. 

Vi kan hjælpe dig med at arrangere og afvikle:

  • Hybridmøder og -konferencer 
  • Produktioner i eget fuldtudstyret studie
  • Webinarer i alle størrelser 
  • Livestreaming og optagelse af møder og konferencer 
  • Videokonferencer bl.a. via Skype, Zoom, WebEx og Microsoft Teams 
  • Satellit Uplink 
  • Facebook og YouTube kommunikationsløsninger 
  • Telefonkonferencer 
 
Vi har al udstyr på hotellet, og vores mødelokaler står klar, så I –  selv med kort varsel –   kan afholde jeres møder og konferencer online/virtuelt. 

Hør mere om vores professionelle setup

Vi viser meget gerne vores forskellige løsninger frem. Så kontakt os og vi vil give jer en kort gennemgang af vores omfattende setup til online/virtuelle møder og konferencer, og derigennem give dig det fulde overblik over de mange muligheder, vi har at tilbyde.

Skriv til os på info@tivoli-cc.dk eller ring til os via nummeret nedenfor. 

Vores telefoner er åbne

Mandag - torsdag kl. 08:30 – 17:00
Fredag kl. 08:30 – 16:00.

+4544870000

Hybridmøder

Et hybridmøde vil sige, at et møde finder sted med både fysisk og virtuelt tilstedeværelse. På denne måde er det muligt at samle deltagere i et mødelokale og samtidig have oplægsholdere og/eller øvrige deltagere med udefra.

Dette sker via et teknisk setup, der gør, at alle kan se og høre hinanden, og det foregår blandt andet via Zoom, Skype, WebEx, Teams, mm. 

Et hybridmøde kan have et super simpelt setup og være uden krav til ekstra forberedelsestid, men det kan også være præcis det modsatte. Derfor skræddersyr vi de enkelte løsninger, og det er vigtigt for os at kunne både sparre og rådgive i planlægnings- og afviklingsprocessen, så I kan gå herfra med det ønskede resultat. 

Vi opretter det virtuelle møderum og opstiller det nødvendige AV-udstyr i konferencelokalet, og i samarbejde med jer planlægger vi de nødvendige prøver for afviklingen. 

Udgifterne til et hybridmøde vil selvfølgelig følge kompleksiteten af det nødvendige setup. 

Et par priseksempler kunne være: 

Mindre hybridmøde

Fra  

For hybridmøder med lille behov for fysisk deltagelse (maks. 14 personer) og med et simpelt setup kan vi, i tillæg til mødepakken, tilbyde en AV-løsning af høj kvalitet for både kamera og mikrofon for   inkl. moms. Vær opmærksom på, at denne løsning viser alle de fysisk tilstedeværende deltagere på de medhørernes skærme.

Større hybridmøde

Fra  

For hybridmøder med større behov for fysisk deltagelse og med et simpelt setup kan vi, i tillæg til mødepakken, tilbyde en AV-løsning af høj kvalitet for både kamera og mikrofon for   inkl. moms. 

Vær opmærksom på, at denne løsning kun viser foredragsholder, og at pakken blandt andet består af 1 kamera, 2 håndholdte mikrofoner til spørgsmål, et headset til foredragsholder/underviser samt laptop med Zoom setup. Dertil er der afsat 1 time med vores tekniker til opstart og prøver inden mødestart. 

Avanceret hybridmøde

Fra  

For hybridmøder med behov for højt billede- og lydkvalitet samt større behov for fysisk deltagelse og med et mere kompliceret setup (bl.a. teknisk bemanding, inddeling i fysiske og virtuelle sessioner eller gruppearbejde, Satellit Uplink med høj sikkerhed, Livestreaming og optagelse af møderne samt iøjnefaldende scenografi) vil vi altid skulle skræddersy den rette løsning til jer. Frapris:   inkl. moms.


Webinar

Et webinar er det samme som et seminar bare udført over nettet eller også omtalt som et online event. Det bruges f.eks. ofte i forbindelse med produktlanceringer, eller når en ny procedure eller et emne skal forklares.

De der skal formidle budskabet vil være tilstede på Tivoli Hotel & Congress Center, hvor AV-udstyr og vores professionelle afviklere kan optage eller livestreame lyd og video. Herfra vil man via nettet, hvis det er live, sende signalet til dem, der skal modtage det. Det kan også kaldes fjernundervisning. Hvis det ønskes, kan man lave en optagelse af webinaret, som kan lægges på egen hjemmeside eller SoMe kanaler.

På samme vis som ved et hybridmøde kan et webinar have et meget simpelt setup, men det kan også planlægges på samme vis som en større TV-produktion. Derfor er det vigtigt, at vi har en indledende dialog om de ønsker I har til det færdige resultat, så vi kan sikre, at I får det rette tekniske setup, scenografi og den sparring, der er nødvendig.

Vi opretter det virtuelle møderum til jer samt det invitationslink, I skal sende til deltagerne inden webinaret. I bestemmer selv, om vi skal optage webinaret eller sende det live. Uanset kompleksiteten af produktionen så har vi faciliteterne til, at kunne afvikle alle typer af webinarer.

Et par priseksempler kunne være: 

Webinar med fysisk deltagertilstedeværelse

Fra  

Hvis mødedeltagerne er samlet på Tivoli Hotel & Congress Center, er det muligt at se et webinar, som er produceret et andet sted, og som vises uden for hotellet.

Vi sørger for den tekniske løsning, så I kan se webinaret i høj kvalitet og stille spørgsmål undervejs. 

I tillæg til mødepakken vil prisen være 10.320 DKK inkl. moms. Inkluderet i prisen er et fast kamera uden operatør og en streaming-tekniker. 

Fastopstillet studieproduktion med plads til 2 formidlere

Fra  

For mindre produktioner med maksimum 2 undervisere/formidlere foran kameraerne har vi oprettet vores eget lille, men fuldudstyrede studie. Denne løsning indeholder blandt andet teknisk udstyr som back drop, 2 stk. bemandede kameraer, mikrofoner til 2 undervisere/formidlere, lyspakke og teknikere. Den inkluderer også livestreaming via Vimeo og mulighed for, at vi sender et link, som kan lægges på egen hjemmeside. 

Pris for 8 timer med prøver/afvikling samt bemanding er i tillæg til lokalelejen   inkl. moms.

Større TV-produktion i stort lokale

Fra  

For produktioner i stort lokale med fuld AV-pakke, som blandt andet inkluderer 5 mikrofoner, 4 kameraer hvoraf 2 er bemandet, monitors (med-kigs-skærme), pip, laptops og videomixer samt streaming-setup via Vimeo. Dertil simpel men nødvendig scenografi i form af printet bagvæg med jeres egen grafik og gulvtæppe i matchende farver. 

Frapris   inkl. moms.